FANDOM

Canavar Modu Counter-Strike Online 'da yer alan bir moddur.

Newsnowman

HikayeEdit

Kutup bölgelerinde çarpışan Kontra-Teröristler ve Teröristler, gizemli madde merkezleri keşfettiler.

Bu merkezler üzerinde araştırma yapmaya başladılar. Bu merkezlerin gizemli güçleri olduğunu keşfettikren sonra, karşı tarafın merkezini yok edip gücün sadece kendilerinde olmasını istediler.

Ancak, bu güçlü ve gizemli merkezleri kontrol etmek ve korumak için tasarlanan bariyerleri hızlıca geçemedikleri için, savaşları uzun zaman almaktadır.

Bu merkezden yayılan kristal parçalarına maruz kalan takım üyeleri değişim geçirmeye başladılar. Dolayısıyla, savaş yepyeni bir boyut kazandı ve kimse ne olacağını bilemiyor...

OynanışEdit

Oyuncuların Canavar 'a dönüşmek için 3 adet kristal parçası toplamaları gerekir. Canavar toplam 500 HP ve 400 AP'ye (Saldırı Gücü) sahiptir. Değişim geçirdikten sonra, oyuncu canavarı üçüncü şahıs bakış açısından kontrol eder. Canavarın yeri sarsma ve normal elle saldırı gibi özellikleri vardır. Aynı zamanda iki kat daha yükseğe zıplayabilirler ve yuvarlanarak daha hızlı hareket edebilirler.

Oyuncuların 3 saniye sonra yeniden doğdukları Takımlı Ölüm Savaşı tarzıdır ve oyun içi para kullanılmaz. Oyunun amacı diğer tarafın kristal merkezini yok etmektir. Ancak, bu merkeze ulaşmak için oyuncular öncesinde bariyeri devre dışı bırakmalıdırlar. Bunu gerçekleştirdiğinizde, belirli bir süre için merkez açık olacaktır ve süre bittikten sonra bariyer tekrar aktif olacaktır.

HedefEdit

Düşmanın merkezini yok edin.

TüyolarEdit

  • Merkez bariyer tarafından koırunmaktadır.
  • Bariyeri devre dışı bıraktıktan sonra bir süreliğine merkeze saldırabilirsiniz. Ancak, 20 saniye sonra bariyer tekrar aktif olacaktır.
  • 3 kristal topladıktan sonra hemen evrim geçirmeyin. HP'niz düşük olduğu zaman veya bir başka Canavar tarafından saldırıya uğradığınız zaman Canavar'a dönüşün.

Canavar ÖzellikleriEdit

Canavar OlmaEdit

Oyuncu 3 adet kristal topladıktan sonra Canavar'a dönüşebilir. Kristaller ölen düşman veya takım arkdaşının yanında bulunur. Aynı zamande, her yeniden doğuşunuzda bir adet kristal verilir.

ÖzelliklerEdit

  • Canavar normal insana göre iki kat daha yükseğe zıplayabilir.
  • Canavar'ın yavaşlamaya olan direnişi daha yüksektir ve ateş altındayken ileri doğru daha kolay hareket edebilir.
  • Ateşten kaçmak için A ve D tuşlarına iki kez basarak kaçabilirsiniz.

Özel YeteneklerEdit

  1. Yuvarlanma: W tuşuna iki kez basarak yuvarlanabilirsiniz.
  2. Sarsıntı: Çevrenizde bulunan düşmanlara yere hızlıca vurarak zarar verebilirsiniz.

Uyumlu haritalarıEdit

Sm blizzard cso Dm port cso Zm requiem cso

Yeni SilahEdit

LeviathanEdit

Ana Madde: Leviathan

Leviathan 100 adet dondurulmuş azot gazı ile ateşlenen bir silahtır. Düşmana buz parçaları püskürterek onları yavaşlatabilir.

Çıkış TarihiEdit

Bu mod 18 Aralık 2013 tarihinde Leviathan ile birlikte çıkmıştır.

GaleriEdit

Counter-Strike Online - Beast - China Official Trailer02:09

Counter-Strike Online - Beast - China Official Trailer