FANDOM

Terrifying Terror
Zombieinoweapon
Simgesini satın almak
Type
Effects Human: Deadly Shot kullanabilir miyim.

Zombie: Deimos olabilir miyim.

Source Mağaza
Cost to buy
Date added

Zombie Ben Seti: Terör korkutup Counter-Strike Online belirlenen dokuzuncu zombi olduğunu.

Genel bakışEdit

Bu set zombi Mutasyon ve Zombie Hero kullanılabilir. Ise Deimos oyuncu zombi olarak insan olarak Ölümcül Shot kullanabilirsiniz.

Deimos

Deimos icon

Genel olarak, ehliyetini kaybetme durumu ve takım için savaşa önderlik etmek mümkün de düşman yapmak için büyük yetenekleri vardır. Bu uzun mesafe düşmanın silahı bırakın Şok yeteneği vardır.

Ölümcül Shot

Deadlyshot

Mükemmel bir zombi öldürmek için konsantrasyonu en üst düzeye çıkarmak. Ne olursa olsun düşmanın vücudun herhangi bir kısmında amaçlayan beceri kullandıktan sonra belli bir süre için bir headshot gibi benzer hasar verir.Beceri kullanmak için klavye düğmesini 6 tıklayın ve sadece bir turda bir kez kullanabilirsiniz.

TavsiyeEdit

  • Zombi bir sürü önünüzde ve bu maksimum performans için kanalları gibi yerlerde olduğunda kullanın.
  • Zombiler İnsanlar kamp nüfuz üzereyken Ayrıca, bunu kullanın.
  • Bu hasar çıktı maksimize edecek şekilde bir makineli tüfek ile bu yeteneği (MG3 ya da örneğin M134 Minigun) kullanılması tavsiye edilir.
  • HP onların çok az miktarda nedeniyle Hedef düzenli zombiler.
  • Havalandırma / kanallarında birden zombiler olduğunda bu yeteneğinizi kullanın.

Yayın tarihiEdit

Zombie Hero ile birlikte 20 Kasım 2013.