FANDOM

Hotzombi3

Zombi Kahraman Counter-Strike Online Zombi Enfeksiyon serisi için üçüncü taksit.

Genel bakışEdit

Oyuncular bu modda küçük zombi grup ya da büyük bir insan grubunun ya ayrılır. Zombiler için, nesnel zombiler ve insanlar için tam tersi içine tüm insanlar getirmektir.

HedefleriEdit

  • İnsanlar: Belli bir süre içinde bir zombi saldırısından Survive veya tüm zombi öldürmek.
  • Zombies: Insan zombi haline getirmek için bütün insanlara bulaşabilir.

TavsiyEdit

  • Özel güçlü bir silah vardır Kahraman rastgele seçilmiş olacak.
  • Üç saniye ve herhangi bir saldırıya maruz olmadığı için bir yerde kalmak Zombi otomatik olarak sağlık değeri geri.
  • Bütün zombi becerileri becerileri karşılık kısayollar kolonu ile kullanmak olabilir.
  • Kafa vurdu sürece, zombi bir kaç saniye sonra ihya edecek.
  • İnsanlar bir zombi her ölüm için 10% tarafından saldırı gücünü artıracak.
  • Kaynağı kutuları için yerin görüntüsünü kapatmak / açmak için basın <V> tuşuna basın.

Yeni haritaEdit

Zm abyss3 cso
Ana madde: Abyss3.

Olay Rex laboratuvarında oldu bir yıl sonra, Bilinmeyen makine ses yakındaki harap tesis fabrikadan çıkıp başlıyor. Bu konuda şüpheli hissettim ama onlarla temas afterwhich kaybedildi gibi Muhafızları fabrika girdi. Bu nedenle, uzmanlar fabrika işgal, ama zombilere atılan cesedi tranforms bir yer olduğu ortaya çıktı. Söylenti küçülmez zombiler her gün daha güçlü hale geliyor o var...

Yeni ürünEdit

Yayın tarihiEdit

20 November 2013 yanında Double Barrel, Yuri ve Criss.

Günlük misyonuEdit

[Günlük] Kahramanlar 'Bilgi ToplamakEdit

Misyon: Kahraman Modu: Zombie kahraman olarak oynayarak 3 kez bir turda kazanmak.

Bizim Aegis laboratuar. Zombi yenerek büyük bir iş yaptı kahraman hakkında daha fazla çalışmalar yürütüyor n korkunç zombiler gelişmeye bir yeteneği var, biz de kahramanın yeteneğini geliştirmek için çalışma görmezden gelemeyiz gibi. Ancak, o kadar zahmetli biz gerçek savaş yeterli veri yok. Eğer bize savaş alanında kahraman ile ilgili bir veri getirebilir eğer bizim çalışmamız için çok yararlı olacaktır.

[Günlük] Moral Boost Deneyimi!Edit

Misyon: 5 kez Kahraman Modu: Zombie% 200 moral kazanmak.

Moral etkisi korkunç zombiler büyük bir karşı saldırı liderliğindeki biridir. Bizim Aegis laboratuvar daha verimli bir şekilde zombi yok etmek için bir şekilde hazırlamak için moral etkisini analiz edilir. Ancak, biz bile devam etmek yeterli veri var! Eğer bu konuda bize yardımcı olabilir? Kendi çukuruna gidin ve moral deneyim, bize bu gibi nasıl bildirin!

özel misyonEdit

[Zombi Kahraman] Zombi AvıEdit

Misyon: Zombie 5 Zombies öldür: Kahraman Modu.

Hey, ben sizin için acil bir görev var! Biz nedeniyle zombies 'örneklerinin olmaması için çalışmalarımız devam edemiyoruz size yardım etmeye hazırız? Zombies şu anda alanda ortaya çıkıyor. Zombi: Hero sadece headshot öldürmek tanır.

GaleriEdit